Kecoh Pramugari Onani Dalam Tandas Pesawat

Video seorang Pramugari cantik di dakwa telah melakukan sesuatu yang tidak senonoh di dalam tandas pesawat Boeing 777  tular dilaman media sosial sejak semalam.

Dipetik dari Worldofbuzz, pada Jumaat lalu pesawat berkenaan dalam penerbangan dari Tiongkok, tersebarnya video itu menimbulkan beberapa spekulasi, dari gerak-geri dan suara dalam video itu kuat di syaki mengatakan  bahawa wanita berusia 27 tahun itu melakukan onani didalam tandas pesawat berkenaan.

Beberapa natizen mendakwa bahawa mereka mengenali wanita itu, dan mengatakan dia tidak mungkin melakukan hal tidak senonoh seperti itu ketika sedang bertugas.

Bagaimanapun, dia yang mengetahui videonya tersebar dilaman media sosial, parmugari berkenaan turut menafikan atas tuduhan orang ramai.

"Pelik saya menjadi tumpuan media untuk sesuatu perkara yang tidak saya lakukan",katanya singkat.

“Mana ada pencuri yang mengaku”komen salah seorang pengguna media sosial dengan nada gurau.
Pramugari yang dikatakan melakukan onani

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

10 Gambar Dan Video: Percaya Atau Tidak, Harimau, Beruang Dan Singa Ini Berkawan Baik Sejak Kecil.