Banduan Maut Dengan Tapak Kaki Dipotong Di Penjara Tapah

Seorang banduan lelaki yang dikenali sebagai Siva A/L Raja Raman 30 tahun dikatakan mati dengan telapak kaki dipotong di penjara tapah semalam.

Menurut Manikavasagam Sundaram yang membantu ahli keluarga mangsa berkata pada 20 March lalu ia telah pergi ke penjara tapah untuk mendapatkan kebebasan mangsa selepas menjalani hukuman.

Ketika beliu sampai,beliau dimaklumkan pihak penjara bahwa pembebasan tersebut akan di buat pada jam 1.00hrs hari itu.beliau pun berbuat demikian.

Akan tetapi beliau mendapat maklumat dari rakan mangsa yang menjalani human yang sama memaklumkan bahwa mangsa telah meninggal dunia dan mayatnya berada di hospital Tapah.

Terkejut dengan hal itu beliau terus pergi kehospital dan di maklumkan oleh Doktor Post Mortem akan di lakukan pada keesokan harinya 21 March

Setelah membuat Post Mortem beliau dipanggil pihak doktor untuk memaklumkan bahwa tapak kaki mangsa telah di potong.

Menurut beliau pemotongan tapak kaki mangsa tidak dimaklumkan kepada pihak keluarga.

Kerana tidak puas hati dengan pihak penjara Tapah dan pihak hospital tapah sebagai ahli waris beliau telah membuat laporan polis.

“Kami telah membuat laporan untuk mengambi tindakan undang undang pihak penjara dan hospital tapah kerana menjalankan Post Mordem tanpa memaklumkan kepada pewaris” katanya.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

10 Gambar Dan Video: Percaya Atau Tidak, Harimau, Beruang Dan Singa Ini Berkawan Baik Sejak Kecil.