Video Dan 3 Gambar Seorang Wanita Digari Sebelum Dicabul Seorang Anggota Polis

Pada hujung bulan yang lalu Amanda Houghton menghubungi polis untuk mendapatkan bantuan selepas terbabit dalam satu kemalangan. Beliau menjangkakan pegawai Layton Bandar akan membantu beliau, tetapi sebaliknya dia telah ditangkap.

Beliau ditangkap kerana DUI dan tertakluk kepada pemeriksaan badan yang menyebabkan beliau dicabuli. Namun penahanan itu dirakamkan oleh kamera polis.

Houghton juga kecewa selepas dia digari dan seorang pegawai cuba memegang sekitar buah dadanya untuk memeriksa dadah atau senjata.

Dia kini mengambil tindakan undang-undang terhadap bandar Layton. Pada masa yang sama, beliau juga bimbang tentang DUI yang belum digugurkan ke atas dirinya.

Peguam pertahanan jenayah beliau, Jonathan Nish, berkata beliau memfailkan permintaan bagi mahkamah untuk mengetepikan tuduhan DUI.

Houghton juga telah mengupah peguam Robert Sykes yang meletakkan City of Layton pada notis bahawa mereka sedang mencari tindakan undang-undang.

Sykes berkata pegawai itu tidak mempunyai asas untuk mengesyaki dia berada di bawah pengaruh dadah dan diperiksa sebegitu dan tidak mengikut perlembagaan.

Menurut pagawai polis itu, semasa ujian badan itu, dia tidak lulus dan menunjukkan petunjuk fizikal bahawa dia adalah di bawah pengaruh dadah.

Lt. Travis Lyman berkata pegawainya melakukan penangkapan ini adalah mempunyai syak yang munasabah bahawa Amanda dibawah pengaruh DUI.

"Itu prosuder biasa, bila seseorang ditangkap mereka akan diperiksa, "katanya.

Lyman mengesahkan ujian darah menunjukkan Amanda tidak mempunyai dadah atau alkohol dalam sistem itu tetapi berkata ia terpulang kepada pendakwa dan hakim untuk menentukan sama ada bayaran yang dikenakan.


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

10 Gambar Dan Video: Percaya Atau Tidak, Harimau, Beruang Dan Singa Ini Berkawan Baik Sejak Kecil.