Memori Kad Bongkar Video Sumbang Mahram Ayah Tiri Memadu Kasih Dengan Anak

NILAI - Perbuatan terkutuk ayah tiri memadu kasih dengan anak akhirnya terbongkar selepas isterinya menemui rakaman video seks menerusi kad memori milik suaminya.

Rakaman video seks berkenaan ditemui di dalam beg suaminya yang ditinggalkan di atas meja ketika pergi bekerja.

Ekoran penemuan rakaman video seks itu, ibu mangsa, 40, telah membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Nilai, di sini, semalam.

Ketua Polis Daerah Nilai, Superintendan Zaldino Zaludin berkata, pihaknya telah melakukan tangkapan terhadap suspek berusia 40 yang merupakan ayah tiri mangsa.

Katanya, suspek yang bekerja sebagai peniaga dan berketurunan Kadazan itu ditahan di rumahnya di Bandar Baru Nilai, di sini, semalam.

"Hasil siasatan mendapati suspek telah menjalinkan hubungan dengan anak tirinya yang berusia 20 tahun sejak tahun lepas.

"Mangsa merupakan anak kedua daripada lima beradik dan telah berhenti sekolah hingga tingkatan dua sahaja. Mangsa berhenti kerana tidak minat belajar dan kini tidak bekerja," katanya di sini, hari ini.

Menurutnya, ibu mangsa sudah lama syak sesuatu selepas anak-anak yang lain memberitahu ganjil dengan sikap suspek dan mangsa namun tiada sebarang bukti ditemui.

"Ibu mangsa pernah bertanya kepada suspek dan mangsa tetapi masing-masing menafikan.

"Apabila kad memori dijumpai, ibu mangsa telah terlihat rakaman video seks antara suami dan anaknya dan video itu dijadikan sebagai bahan bukti," katanya.

Zaldino berkata, mangsa tidak pernah menceritakan kepada sesiapa kerana takut suspek akan meninggalkan ibunya dan membawa adik-adik jauh dari keluarga.

Suspek kini ditahan untuk siasatan lanjut dan kes disiasat mengikut Seksyen 376B Kanun Keseksaan,"katanya.-Sinar Harian

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

10 Gambar Dan Video: Percaya Atau Tidak, Harimau, Beruang Dan Singa Ini Berkawan Baik Sejak Kecil.