Cikgu Silat Ditahan 24 tahun & Disebat 12 kali ,Anak Murid Dedah Cerita Sebenar

Semalam berita seorang seorang guru Pendidikan Jasmani Mohd. Ezlie Azram Mohammad Khasasi merogol seorang anak muridnya sebanyak dua kali mendapat pembalasan setimpal apabila dia dijatuhi hukuman penjara 24 tahun dan 12 sebatan oleh Mahkamah Sesyen di sini semalam menjadi perbicangan hangat dilaman media sosial.

Berkait isu seorang anak murid Mohd. Ezlie membuat kenyataan mengejutkan dan mendakwa cikgu berkenaan adalah mangsa fitnah, bagaimanapun kenyataan gadis berkenaan menjadi tular dilaman media sosial.

oleh:anak murid (silat) cikgu Ezlie

Saya sebagai anak murid (silat) kepada cikgu terbabit telah menziarahi cikgu saya hari ini, dan dia telah menceritakan kisah yang sebenar !

Sepanjang saya mengenali dan menjadi anak murid Cikgu Ezlie selama 10tahun dia sangat menjaga batas pergaulan dengan anak muridnya (perempuan). bukan sahaja sentuh, bahkan pandang pun jarang, dia tidak pernah mengambil kesempatan dan ‘menggatal’ dengan saya atau murid-murid lain. Berita ini sangat mengejutkn kami , sebab kami memang mengenali beliau yang terkenal dengan sikap yang baik hati dan hormat terhadap semua muridnya . Perkara pertama yang terlintas di fikiran saya adalah berita ini tidak sahih atau fitnah sahaja semata-mata.

Penuduh(mangsa rogol) adalah seorang murid di sekolah Taman Melawati yang juga anak murid silat beliau di sekolah tersebut , mklumat yang saya terima , penuduh yang dikenali sebagai Izzah juga mempunyai perasaan suka terhadap tertuduh (Cikgu Ezlie), bahkan ibu beliau juga pernah menyuruh Cikgu Ezlie berkahwin dengan anaknya (Izzah), tetapi cintanya tidak di balas oleh Cikgu , kerana Cikgu menganggap muridnya seperti anak sendiri .

Izzah juga seorang murid yang bermasalah sosial. sebaik sahaja saya melihat photo mangsa , terus terlintas di fikiran saya ‘ada ke orang selera dengan budak macam ini , lalu makan ke muka macam itu ‘ , ramai lagi murid cikgu yang lawa sebab Cikgu Ezlie mengajar silat di pelbagai tempat dan sekolah, tidak pula saya melihat Cikgu ‘mengurat’ mereka, kerana Dia bukan seorang yang macam itu. murid perempuan yang lain juga terkejut dengan berita ini kerana mereka sangat mengenali perangai cikgu. bahkan pelajar-pelajar UIA yang mengenali Cikgu Ezlie juga sangat terkejut dengan berita ini.

PROSES BICARA MAHKAMAH
Semasa proses bicara di mahkamah , pihak penuduh tidak mempunyai bukti yang kukuh , hanya kerana penuduh seorang perempuan bawah umur yang pandai memberi keterangan, padahal result doktor juga tidak mempunyai tanda-tanda yang dia di rogol oleh cikgu tersebut, dan beliau(Izzah) juga mempunyai teman lelaki dan pernah berjumpa beberapa kali.

(Maklumat dari kawan Baik dia (Syakira), agak fishy di situ. Izzah dan Syakira adalah pasangan tempur yang di ajar oleh cikgu, Syakira juga menjadi saksi cikgu di mahkamah, Syakira juga mengaku bahawa Izzah ini seorang yang sosial , dan dia mengatakan yang izzah juga mempunyai video dan gambar-gambar lucah di telefon bimbitnya, tetapi semasa pembicaraan di mahkamah banyak cerita yang tidak di terima hakim dan peguam bela bagi pihak cikgu juga seolah tidak bersedia semasa bicara akhir yang menyebabkan cikgu kalah dan di jatuhkan hukuman .

Semasa saya melawat Cikgu Ezlie, saya sedih melihat keadaan beliau yang menanggung ujian ini, terlihat kesedihan di wajah cikgu walaupun luarannya nampak Cikgu Ezlie tenang-tenang sahaja.
kepada yang MENUDUH, KOMEN, dan membuat SPEKULASI sendiri bahawa cikgu saya ini perogol, anda mungkin tidak mengenali beliau , saya bagi pihak cikgu tidak teragak-agak untuk menceritakan kebenaran di sebalik kisah ini dan saya yakin guru saya tidak bersalah, dan saya berdoa agar cikgu bebas dari tuduhan ini dalam pembicaraan rayuan di mahkamah tinggi nanti.

Kepada sesiapa yang mengenali Cikgu Ezlie dan sekiranya anda terbaca posting saya ini, saya mohon untuk anda semua shared @ viralkan kenyataan ini, mungkin ini sahaja yang kita mampu untuk kembali membersihkan semula nama Cikgu Ezlie

Assalamualaikum w.b.t

p/s: saya sertakan gambar izzah (penuduh)

Daripada
NURHAFIZAH BINTI HUSIN

anak murid (silat) cikgu Ezlie

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

10 Gambar Dan Video: Percaya Atau Tidak, Harimau, Beruang Dan Singa Ini Berkawan Baik Sejak Kecil.