6 Fakta Tersembunyi Nur Sajat Pondan

Siapa tidak kenal dengan Nur sajat pondan seorang ahli perniagaan pemilik Nur Sajat Beautician (Beauty and SPA).cerita nur sajat mulai viral sejak membuat keputusan berhijab selepas terlibat dalam satu kemalangan jalan raya suatu ketika dahulu.

Kemudian natizen mulai mempersoalkan tentang status diri beliau sama ada ia lelaki atau pun perempuan.tidak lama selepas itu nur sajat kembali mengeluarkan kenyataan bahwa dia dilahirkan sebagai kunsa dan orang tuanya salah mendidiknya yang lebih mengarah kepada lelaki sedangkan jiwanya perempuan.

Baru baru ini  Nur sajat kembali menjadi perbincangan natizen semula apabila beliau berkongsi hasil dari pengesahan doktor pakar yang mengesahkan Nur sajat adalah seorang wanita tulen.

Sebelum mempercayai apa yang dikatakan beliau mari simak beberapa Fakta menarik tentang Nur sajat dan anda nilai lah sendiri.

Fakta tentang Nur sajat pondan.

1.Kejayaan Juara Kategori Mak Nyah (Pondan):

2008 – Miss Tourism 2008
2010 – Miss Lingerie 2010, Miss Malaysia 2010 & Miss Universe 2010.
2013 – Miss Queen International Malaysia 2013.

2.Nama Sebenar: Nur Sajat Fariz

3.Menurut satu artikel yang pernah didedahkan oleh laman web malvister pada tahun 2015 menyatakan nur sajat pernah melakukan pembedahan jentina di salah satu negara jiran,Isu itu juga pernah menjadi perbincangan hangat yang tidak memiliki penghujung.

4. Nur sajat ketika berusia 26 tahun mengaku sebagai seorang mak nyah dan telah lama menjalani kehidupan songsang ini.hal itu dikatakan beliau sendiri dalam sebuah program Eksklusif “Halalkan aku”

5.Dalam rancangan tersebut Nur sajat juga mendedahkan untuk mencapai tahap kecantikan dan penyesuain diri memerlukan tempoh yang agak lama.

6.Sajat juga mengaku Mula makan hormon sejak from 2,sejak dari pada itu ia mulai merubah penampilan diri yang lebih mengarah kepada perempuan.

Berikut video pengakuan nur sajat sendiri:

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.