Isteri Minta Cerai Kerana Suami Memiliki Perangai Pelik Sebelum Tidur.

Suami berusia 51 tahun, memiliki tabiat pelik sebelum mengadakan hubungan intim dengan isterinya, akhirnya isteri tahu pekara sebenar, tak tahan menahan rasa malu akhirnya dia menuntut cerai di Makamah Syariah.

Isteri memutuskan perkara itu kerana suaminya sebelum ini dikenali adalah seorang yang baik, sopan dan juga alim di kampungnya.

“Saya tau tidak ada orang yang sempurna, tapi bagaimana saya harus menahan rasa malu apabila satu kampung tahu bahawa suami saya suka minum jamu untuk rapatkan kemaluan wanita, mereka juga mangatakan bahawa suami saya adalah perempuan”.kata di Makamah.

Isteri akui, dia memang mengetahui bahawa suaminya suka minum jamu sebelum tidur, tapi tidak tahu jamu yang di mimun adalah jamu untuk mengetatkan kemaluan wanita, Itu diketahui ketika dia tak sengaja melihat bungkusan yang ada di beg peribadi suaminya itu.

“Pada awalnya setelah melihat bungkusan jamu saya menaruh rasa curiga pada suami ingatkan suami ada wanita lain, namun setelah beberapa bulan siasat tertanya jamu rapat itu di minum habis oleh suami. sambungnya”

Kebetulan penjual jamu yang berada di sebelah rumah kami pernah bercerita kepada saya bahawa suaminya kerap membeli jamu rapat untuk wanita, apabila di tanya untuk siapa, suami saya akan menjawab untuk isterinya.

Bagaimanapun suami akan berdalih dan mengatakan bila dia minum jamu rapat tersebut badannya akan lebih segar dan bertenanga, ”saya sihat dan normal cuma mungkin jamu rapat untuk wanita itu sesuai dengan saya”kata si suami di Makamah sambil menundukkan kepala.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

10 Gambar Dan Video: Percaya Atau Tidak, Harimau, Beruang Dan Singa Ini Berkawan Baik Sejak Kecil.