Pendarahan Di Kemaluan Gadis Mengaku Mempunyai Hubungan Dengan Ustaz.

Seorang ustaz muda  berusia 27 tahun yang juga merupakan guru agama di sebuah sekolah madrasah ibtidaiyah di jawa timur telah di tahan oleh pihak polis kerana perbuatan tidak senonoh dengan kekasihnya di kawasan tanah perkuburan.

Ustad berkenan dan pasangannya Sha (bukan nama sebenar) telah lama menjalin hubungan cinta secara senyap, namun hubungan keduanya terbongkar setelah sha mengalami pendarahan di bahagian kemaluannya selepas melakukan hubungan intim dengan ustad tersebut.

Dalam kejadian yang berlaku pada 24.07.2016 sekitar jam 18.30 keduanya bertemu di kawasan tanah perkuburan islam kampung Dusun Saroan Laok jawa timur setelah membuat temu janji.

Tak kuat menahan nafsu ustad tersebut mengajak sha untuk melakukan hubungan intim di kawasan tersebut, selepas selesai keduanya balik ke rumah masing-masing.

Sebelum mereka pulang sha menberitahu kepada kekasihnya itu bahawa dibahagian kemaluannya mengalir  darah, namun, ustad menyatakan bahawa itu adalah lumrah pada wanita kerana pertama kali melakukan hubungan intim.

Namun setelah sha sampai di rumah pendarahan itu tidak berhenti hingga dia terpaksa di bawa kehospital untuk membuat rawatan.

Menurut pihak polis jawa timur AKP Hasanuddin mereka sudah menangkap ustad berkenan dan mengaku atas perbuatannya.

Diselesaikan secara keluarga keduanya di kahwinkan untuk bertanggung jawab atas perbuatan mereka.

Dengan demikian kes tersebut selesai secara hukum namun pendarahan yang di alami sha masih lagi tidak  berhenti dan tidak dapat di ketahui puncanya hingga kini.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

10 Gambar Dan Video: Percaya Atau Tidak, Harimau, Beruang Dan Singa Ini Berkawan Baik Sejak Kecil.