'Dia Minta Gambar Kemaluan' Anak Saya.

Nilai: Seorang kanak-kanak lelaki berusia 10 tahun dipercayai menjadi mangsa gangguan seksual oleh pedofil menerusi aplikasi Mesengger di laman sosial Facebook,

Difahamkan, perkara itu terbongkar apabila kanak-kanak terbabit bertanya ibunya mengenai perbuatan tidak senonoh.

Kes itu menjadi viral di Facebook sebaik ibu kanak-kanak terbabit, Nurulainey Ab Halim, 29, memuat naik paparan skrin perbualan antara lelaki itu dan anaknya di FB.

Nurulainey berkata, anak sulungnya itu ada bertanya mengenai hal itu pada Ahad lalu, sebelum menceritakan apa yang dilakukan seorang lelaki yang membahasakan diri sebagai abang.

"Dia meminta anak saya menghantar gambar kemaluannya menerusi aplikasi berkenaan selain kerap berbual perkara tidak senonoh melalui aplikasi itu.

"Saya hanya mengetahui kejadian itu selepas anak saya bertanya mengenai perbuatan yang dilakukan lelaki itu selain telefon digunakannya mengalami masalah. Saya cuba menghubungi lelaki itu melalui Facebook tetapi tidak dijawab," katanya di sini, hari ini.

Katanya, dia memuat naik perbualan itu di laman sosial sebagai pengajaran kepada ibu bapa lain supaya sentiasa memeriksa aktiviti anak masing-masing di laman sosial.-Harian Metro





















Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.