Kisah Benar!!! Isteri Minta Cerai Kerana Tak Pernah Puas Diranjang.


Sephia 33 tahun,seorang wanita yang masih nampak muda tetap memohon penceraiannya di mahkamah syariah dengan alasan dia tidak pernah puas dengan hubungan intim dengan suaminya yang berusia 36 tahun.

Dalam pembicaraan kes Sephia tanpa segan silu membuka aib suaminya dimahkamah bahawa dia sekalipun tidak pernah puas dengan hubungan intim selama perkahwinan mereka.

Tidak hanya itu Sephia juga mendedahkan panjang kemaluan suaminya hanya 5 cm, seperti kemaluan kanak kanak belum sunat terang Sephia dalam pembicaraan kes 27.05.2016.

Selain daripada itu  suaminya juga didakwa gagal menunaikan janjinya akan mengadakan hubungan intim sebanyak tiga kali dalam seminggu bersama isterinya.

“Menikah bukan hanya perlukan wang, kekacakan, populariti dan tanggung jawab, kepuasan seks juga harus diperluka, kata Sephia didepan hakim dengan wajah yang penuh emosi.

Manakala suaminya yang difahamkan adalah seorang usahawan berjaya dan kaya raya, hanya duduk terdiam termenung dan nampak sedikit gelisah mendengar pengakuan isterinya apabila bahagian alat sulit itu turut di sebutkan.

“Kalau saya dulu tahu anunya kecik saya tak akan menikah dengan dia” sumpah aku menyesal” kata sephia.

Menurut sumber pernikahan suami dengan sephia di aturkan oleh saudara perempuan suaminya itu.

“Ya saya yang memperkenalkan kedua-duanya, saya kasihan melihat adik lelaki saya sudah tua tapi belum bernikah, apa kekurangan dia kalau dilihat dari luar, kaya, kacak, ibadahnya juga bagus, kalau dilihat dari apa yang dia ada dia adalah kateria lelaki idaman wanita”

“Sebab itu ketika sephia melihatnya pertama kali, dia mahu terus menikah, saya pun memujuk adik saya. Saya melakukannya hanya mahu melihat dia bahagia, itu saja. katanya ketika ditanya pemberita.

Sebelumnya sephia mengakatan bahawa dia pernah mengajak suaminya itu berhubungan intim sebelum menikah, namun lelaki 36 tahun itu menolak dengan alasan dosa. disitulah suami berjanji kepada sephia akan memuaskan nafusnya tiga kali seminggu selepas menikah.

“Setelah menikah, kami berbulan madu ke bali, saya sangat kecewa ”kata wanita yang bekerja sebagai manager bank tersebut.

“Saya terpaksa buat-buat sedap untuk menjaga hatinya, tapi lama-lama saya bosan dan sudah tidak tahan, janji tiga kali seminggu, kalau di ikutkan 7 bulan pernikahan kami, saya cuma di sentuh 5 kali saja”.tambahnya.

Sementara itu suami hanya memilih mendiamkan diri, seolah tidak mengambil hati pengakuan isterinya sambil bermain handphone tanpa melihat sekeliling.

“Sudah habis.”kata suaminya singkat, meminta kertas perceraian dan  beredar dari ruangan itu.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

10 Gambar Dan Video: Percaya Atau Tidak, Harimau, Beruang Dan Singa Ini Berkawan Baik Sejak Kecil.