Wanita Ini Dibunuh Kekasihnya Kerana Mengandung Benih Jantan Lain.

Ana Tasima seorang mahasiswi ditemukan Mati di percayai di bunuh oleh kekasihnya kerana mahukan kekasinya bertanggung jawapan atas bayi yang di kandungya.

Mangsa yang dikejarkan kehospital untuk mendapat rawatan segera akhirnya meninggal setelah sembilan jam bertarung dengan nyawa akibat kecederaan teruk dikepala dipercayai dipukul sebelum dicekik oleh kekasihnya.

Ketua polis delitua Jonathan mengatakan Sebelum mendapat membaca hasil dari bedah siasat yang dilakukan oleh pihak hospital, pihak mereka akan mendalami kes dan sudah menahan Sipelaku,

Lelaki pelajar UMSU (universitas Muhammadiah Sumatra Utara) mengatakan dia membunuh mangsa kerana mangsa mengaku hamil dan mahukan dia bertanggung jawapan atas kandungannya itu.

Adala lagi satu info menyebut bahwa berkemungkinan Ana dibunuh kerana curang Dengan lelaki lain dan menuduh sipelaku yang menghamilinya.

Untuk itu pihak kami akan melakukan siasatan yang lebih teliti untuk mengetahui motif sebenar pembunuhan”katanya pada pemberita.

Sebelumnya dipercayai kedua pasangan itu sempat berperang mulut sebelum semuanya berhujung tragedi berdarah.

Dalam kejadian ,sipelaku yang mendatangi rumah sewa mangsa sekitar jam satu jumaat dalam keadaan tidak terkawal terus menarik rambut mangsa dan memhempaskannya ke dinding hingga kepala mangsa pecah dan kemudia mencekik mangsa.

KERAna panik, sipelaku membawa mangsa kehospital Adam malik (medan) dan dirawat selama sembilan jam hingga akhirnya mangsa menghembuskan nafas terakhir.

Menurut doktor, kekasih mangsa mengaku bahwa ana telah cuba membunuh diri, namun pihak hospital meragui keterangan kekasih ana kerana luka yang mencurigakan pada bagian kepala mangsa dan terus menghubungi pihak polis.

Mana kala kakak sepupu mangsa seorang penjual air mengatakan pada nusantara news medan, pada awalnya kekasih adik saya tidak mengaku atas pembunuhan, malah dia sempat membersihkan darah adik saya selepas membunuhnya di rumah sewa itu ,kepala adik saya sudah hancur” katanya.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

10 Gambar Dan Video: Percaya Atau Tidak, Harimau, Beruang Dan Singa Ini Berkawan Baik Sejak Kecil.