Akibat Malas Basuh Selepas Onani, Kemaluan Wanita Ini Dipenuhi Ulat.

Seorang wanita berusia 40 tahun berada dalam keadaan menyedihkan di sebuah hospital, berdasarkan informasi dari tribu news nusantara, doktor menemui 200 lebih ulat Sampah di dalam kemaluan wanita itu.

Kata kakak mangsa yang berusi 56 tahun yang dekat dengan rumah mangsa membawa wanita itu ke hospital untuk mendapat rawatan. setelah mengadu sakit di bagian kemaluannya setelah beberapa minggu ini.

Doktor bedah ditugaskan untuk memeriksa Wanita tersebut, namun doktor tidak dapat pasti penyakit wanita itu, doktor cuma sha kan di bahagian kemaluan wanita terbabit di jangkitan kuman.

Setelah membuat siasatan awal di dapati wanita ini tidak pernah menikah sepanjang hidupnya, dan selalu mengamalkan onani dengan alat alat yang di belinya di beberapa kedai, kata kakaknya

Kakaknya menunjukkan bukti sebuah alat berbentuk kelamin lelaki yang di temuinya dalam bilik mangsa disimpan dengan penuh kasih sayang.

Setelah membuat rawatan kedua doktor  mengesahkan penyakit yang di alami wanita itu adalah jangkitan daripada kuman air mani yang tidak di basuh setelah Wanita melakukan mastrubasi. sambungnya.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

10 Gambar Dan Video: Percaya Atau Tidak, Harimau, Beruang Dan Singa Ini Berkawan Baik Sejak Kecil.