Aku Diserang Samseng Jalanan

Pembuli jalanan???
"Masa saya dalam perjalanan ke office pagi ini di tropicana city mall ada kereta yang potong tapi tidak menberi signal...  Menyebabkan saya hampir terlanggar kereta itu, saya tekan hon kerana terkejut dengan perbuatan pemandu itu yang tidak menberikan sebarang lampu signal ketika memandu.

Kerana tindakan saya yang menbunyikan hon menbuatkan pemandu itu marah lalu mengejar saya
dan menberhentikan kereta saya.

Dua orang lelaki  keluar dan menjerit. salah seorang telah menyepak cermin sisi kereta saya.. kerana ketakutan saya mengundurkan kereta lalu terus berjalan..ketika hendak teruskan perjalanan mereka terus menyepak belakang kereta saya lagi sekali.

- Pengirim -


Diserang Samseng Jalanan. Cerita Penuh:http://wartawan-jalanan.blogspot.my/2016/02/aku-diserang-samseng-jalanan.html
Posted by Wartawan jalanan on 8hb Februari 2016

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.